Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 19 08:09:52 CET 2023

Nejstarší Linux, co tu mám nainstalovaný, je RedHat 7.0.
Myslím, že pochází z roku 2000 nebo 2001.
Toolchain GCC pro ARM v něm normálně spustím.
Schválně jsem ho tam teď nakopíroval (nemusí se instalovat) a zkusil.

Jediné větší omezení bude, že ty staré Linuxy byly 32-bitové.
A toolchainy se dneska defaultně dělají spíš jako 64-bit.

Já editor používám na Windows (vím, je to ostuda).
Překlad ale zásadně dělám na vedle stojícím Linuxu, protože z neznámého
důvodu
stejný toolchain překládá na Linuxu mnohem rychleji (třeba i 2-3x) než
na Windows.
Přitom HW to jsou stejné stroje, ty Windows mají dokonce 2x víc paměti.
Nepřišel jsem na to proč, tak to beru jako fakt a překlad dělám zásadně
na Linuxu.

PL