Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 22:28:37 CET 2023

Tak ono se to dá i různě kombinovat, třeba QT může podle konfigurace
projektu používat vlastní překladače, z Visual Studia, z Android Studia,
... Nebo dokonalým příkladem je VScode, to je čisté IDE bez vlastního
překladače. Podle konfigurace projektu pouští různý překladače,
makefajly, ... A zrovna ten je i na Linux.
A vlastně stejně funguje i Eclipse, akorát je známější v
předkonfigurované podobě od výrobců různých MCU, ale jinak mám za to, se
se zas jedná o obecné IDE, které může dle konfigurace volat cokoli.

V obou případech tedy není problém, aby projekt byl nakonfigurován tak,
že jím vytvořený (nebo z předdefinovaného místa zkopírovaný) makefile
použije překladač, který není nikde v systémových cestách a pak bych
čekal, že nebude interagovat se systémovým překladačem v Linuxu.

PH