Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Prosinec 18 21:55:16 CET 2023

Já jsem přesně z tohoto důvodu začal používat několik portable verzí
arduina, které mám zvlášť nakonfigurované pro ten který čip, případně
účel. Prošel jsem si různá IDE od eclipse, vscode, uecide, všecko mělo
po čase problém. Arduino má sice hodně blbejj editor (dá se vylepšit
pozapínáním v konfiguraci), ale je to jediný prostředí, který přežilo
několikeré i multiplatformní stěhování.

No a co, je to gigo dat, který se kopíruje čtvrt hodiny, ale za tu
stabilitu že se po letech k tomu vrátím a ono to jde přeložit a dokonce
to i funguje, mi to stojí. Sory jako...

Akorát se musí při klonování dávat bacha a opravdu poctivě změnit v TXT
konfiguraci cesty (nebo ten konfig rovnou smazat a přes diff tam
dotlačit co tam chci, jako třeba definici "desek").