Re: Čárový kód pro ENTER

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 18 12:30:10 CET 2023

Toto moze byt celkom problem a riesenie extremne zavisle na konkretnej
pouzitej citacke.
Vacsina citaciek "netlacitelne" znaky ( teda pod 0x20) filtruje ( ignoruje
) a niektore maju specialne pouzitie aj pre riadenie citacky ( prepnutie
modu, prepnutie formatu kodu atd. ).

Dodo

po 18. 12. 2023 o 10:41 Jan Půhoný <konference na puhy.cz> napísal(a):