Re: Vodní konektor?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 17 09:28:04 CET 2023

Taky mi chvíli trvalo, než se mi to podařilo vyfotit tak, aby bylo
vidět, že obě strany mají uprostřed čudlík.

Když tak o tom přemýšlím, nejsem si 100% jist, zda se zavírají oba, ale
kromě poruchy nikdy nic nevyteče a nikdy se okolo zapojování a
vypojování nedělají žádné složitosti. Nějak jsem si myslel, že je to
samozřejmost:-)

Napřed jsem teda samozřejmě očekával, že je mají v Alze:-)
Ale to se nepotvrdilo. Asi proto, že na rozdíl od PC s vodním chlazením,
naše zařízení se můžou používat a občas i používají ve vakuu.

PH