Re: Vodní konektor?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 17 06:35:37 CET 2023

No to by se nelíbilo všem ostatním, kdo by to chtěli použít potom:-)
A obecně se mi nechce rozebírat každou věc, co si chci půjčit a 5 minut
s ní měřit, nebo jen zkusit jak zareaguje na neobvyklé použití nějaké
API funkce. Obzvlášť když zrovna ty vodou chlazený hračky mívaj 7místnou
cenu v Kč:-)

Takže zpátky, potřebuju přesně tenhle:

Průměr je cca 5 mm.

A stačil by ten co je na hadičce, ale radši bych oba, abych měl svůj
chlaďák kompatibilní s ostatníma a třeba si i půjčit jinak dlouhý hadičky.

PH