LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 16 21:57:37 CET 2023

No vy si to spíš moc jednoduše představujete. Ta původní Ž H4 má zdroj
světla ve formě malé spirálky průměru 1mm, délky cca 6 mm. U LED Ž to tak
malá plocha nebude a  určitě nebude svítit stejně do všech stran.  Jako
původní wolframové  vlákno té halogenky. Takže záleží na geometrii té
paraboly a docela rozumím tomu, že v nějakém reflektoru to může fungovat
docela jinak než původní H4 Ž.