OT - Online listovice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 19:30:43 CET 2023

Já bych byl určitě pro blíž centru, chodov je dost z ruky. Sice by bylo
snadné dodržet osvědčený recept proti potížím následující den: Ujít,
nebo ujet na skejtu cestou z hospody nejmíň tolik km, kolik jsem vypil
panáků. Ale cesta tam se mi moc nelíbí.

Takže hlasuju pro poslední dvě možnosti.

Poznámka: Jak jsem zmínil ten Bubenečskej Pivovar, tak to byla jen první
možnost s názvem Pivovar na kterou jsem si vzpomněl, jinak má jen jednu
výhodu, že je tam volno i když je všude narváno. Tzn. je to tam na...:-)

PH