Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ? was: Dá se nìjak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Sobota Prosinec 16 15:51:22 CET 2023

Zdravim,

pymcuprog je oficialni sw takze napr. takto:

-  pymcuprog write -d atmega808 -t uart -u com6 -f mujhex.hex --erase

hw, nejaky USB/232 dongle s zapojenim na konektoru:

===   1k odpor 2x
  -|<|- BAT54

Jirka