OT - Online listovice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 13:36:30 CET 2023

Zatím to teda vypadá, že shledání v Bratislavě se neplánuje 3 hodiny,
ale minimálně 3 týdny:-)

Ty 3 hodiny spíš odpovídaj Pražskému "Nádražka?" po této otázce se
obvykle sejdeme za 3 hodiny, přičemž 90 % dorazí za 15-30 min, třeba v
17:30 a já přijdu ve 20, protože nerad chodím do hospody dřív:-)

Dá se to udělat hybridní:
1. Vy se jako obvykle sejdete v Patrónském Pivovaru a najdete mezi váma
jednoho, kterej je schopen se připojit k Petrovi. Připojí se, namíří
kameru na zbytek osazenstva.
2. My v Praze, se sejdeme třeba v Bubenečském Pivovaru a uděláme to samé.
3. Určitě i v dalších městech mají Nějaké Pivovary, odkud se můžou
připojit ostatní.

PH