Re: Vodní konektor?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 16 13:17:32 CET 2023

Máme na to nějakou chladící směs, na vodním základu, která je prý
antikorozní.
Jen těch konektorů do skladu objednávaj málo, že jsou prej drahý. A já
si řek, že si pořídím soukromej minichlaďák, abych si nemusel půjčovat
velkej, hlučnej krám, když chci zapnout nějakej vodou chlazenej detektor
a nepotřebuju chlazení na přesnou teplotu.

PH