Linux do ESP32

Sobota Prosinec 16 07:15:10 CET 2023

Nehral si s tim nekdo? Jedna se o klon ucLinux a funguje to prekvapive
dobre (podpora ESP32S3 N8R8 a vetsi)
Zatim jsem ve fazi, ze to zkousim ruznymi zpusoby zkompilovat a
konfigurovat, co by me zajimalo dal, jak napsat vlastni aplikaci?
Vlastne prvni, co me zaujalo a zacal jsem to zkoumat, je vyskyt cile
Linux v MSVS Code a Esp pluginu.

Co je mi zatim nejvetsi zahadou, jak se bez MMU dela spousteni ruznych
aplikaci? To musi byt linkovany na konkretni adresy aby nekolidovaly
nebo to ma nejaky mechanismus relokace?

Asi to neni k nicemu uzitecne ale dobry studijni material. Ale treba by
to i k necemu mohlo byt. Zatim netusim, jestli by tam slo treba pridat
openvpn? nebo mc?