OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Prosinec 15 14:03:13 CET 2023

Čert vem výměnu, to je "jenom" pruda - u mojí Hondy jsou libovolné H1 tak na
čtyři mesíce ježdění (samozřejmě NightBreakery ještě na míň, tak asi na
dva). Mění se sice snadno, ale i tak je to otrava. Co je daleko větší
průšvih, že v originálních světlech to prostě nesvítí - a to prý ani
"zamlada", natožpak po nějakém zestárnutí. Jo, připomnělo mi to asi tři dny,
strávené s Fabií 2, kdy jsem první den snad čtyřikrát zastvoval, abych se
zvenku ujistil, že fakt nejedu na parkovačky... Prostě blbé projektory - je
to sice vynikající auto, ale kvůli těm světlům bych někoho s chutí pověsil
za přísušenství do průvanu...

Takže kdyby to jen trochu šlo, já bych po homologovaných H1 sáhnul okamžitě
a nějakých 3500 je fakt zanedbatelná částka ve srovnání s autem, zbouraným o
srnu (shodou okolností jsem včera jednu potkal, ale stihnul jsme to
vykličkovat), nebo s návštěvou pangejtu (protože jsou chvíle, kdy ten
zaprasený pravý okraj silnice prostě jen odhaduju) - čert vem prachy, když
dojedu vcelku. No a nehomologovaných se trochu (dost) bojím.

Pavel Kutina