Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 15 11:12:54 CET 2023

Nejde tam nějak doinstalovat novější verzi avr-g++ ? Clang pro AVR moc
nefunguje.
I když korutiny na takhle malých MCU. Bůhví jak a jestli vůbec je to
nějak implementováno. Dejte vědět, jak to dopadlo. Zřejmě to není až tak
raketová věda, možná bych to vyzkoušel na ARM. I když nevím, k čemu by
mi to bylo, patrně to potřebuje haldu a já jí nemám rád.

Mrazík