OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 15 07:19:25 CET 2023

To jsem si myslel taky, že by člověk na tom byl lépe s výměnou, ale udávaná
životnost mi vycházela tak na 40tisic km mam pocit....
A co mám  halogeny H7 longlife tak ,mě vydrží na autě 120tisíc km....

Zdeněk Aster