OT: LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 14 19:28:16 CET 2023

Presne :D
Prvykrat som menil ziarovku na Jazze ja, ved som volajaky technik. A trvalo
mi to na parkovisku hodinu. Tak som si povedal, ze dalsiu uz ani nahodou, a
pojde pekne do servisu. Ked vyhorela dalsia, tak po dvoch hodinach cakania
v servise som isiel pozriet co sa deje. Auto rozobrate, naraznik prec.
Vyskocilo im nieco na konektore tej ziarovky, takze to museli rozobrat na
kompletku. Tak som si vtedy gratuloval, a odvtedy len v servise. :)
Ale Jazz bolo najlepsie auto do mesta ake som kedy mal.

S.