OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Úterý Prosinec 12 13:12:39 CET 2023

On Tue, Dec 12, 2023 at 10:28:36AM +0100, Petr Labaj wrote:
> Žádné LiPolky nemám. Ale moc se mi to nezdá.
>
> Jednak se traduje, že nějaký pokus o propíchnutí nafouknutého pytlíku je
> velmi-velmi špatný nápad.
> Jak pro baterku (její smrt), tak pro propichovače (případně i jeho smrt).

Já tohle dělal již několikrát. Co dávají do Delláckých noťasů tyhlety
pytlíkové baterky, tak si u koncáků beru pár vyboulených baterek.
Vezmu špendlík a udělám do toho pytlíku ve středu placky malinkou
direčku špičičkou špendlíku. Protože je obal vzedmutý, tak je pod ním
plyn, takže nepíchnu do elektrody, či separátoru. Plyn vymačkám
a přelepím izolepou. Dělám to už radši na balkóně, protože je to takovej
štiplavej zápach a CO2 to tedy fakt nebude. Smrdí to podezřele :-)
Ale baterky jedou dál.

--
Zito