Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Pondělí Prosinec 11 15:28:13 CET 2023

Dnes jsem mluvil s člověkem, co mi to tady instaloval. Tak já se tady
rozčiluju, že se baterka vybíjí a nedobije se ze sítě a ono to tam je.
Ve staré apce PWmaster je to DOD holding a v nové, Solargo je to Záložní
SOC holding. Stačí zaškrtnout a pokud baterka sleze pod nastavené
minimum, dobije jí to na to minimum. Takže vyřešeno, o baterku už
nemusím mít strach.

Anděl