Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Prosinec 10 19:40:36 CET 2023

Takže Vy vlastní baterii nemáte vůbec?

Já to řešil poměrně velkou vlastní baterií, teď ji zrovna upravuji, bude
mít cca 21kWh. V létě včetně ohřevu bazénu a chlazení v "zahradním
skladu", jak jsem psal v jiném vláknu a stále běžícím serveru, mám
spotřebu za den cca 13 kWh. Takže i když je zataženo, dá FVE třeba 5
kWh, takže s baterií vydržím dva dny. Mám D56d, takže tam je vysoký a
nízký tarif skoro stejný.

Martin Záruba