Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Prosinec 10 17:51:20 CET 2023

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 10. 12. 2023 17:35:19
Předmět: Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie
"
Cena na spotu samosřejmě lítá, tohle byl nějaký průměr za měsíc a nižší o
marži dodavatele, o 0,50 Kč/KWh. takže by to odpovídalo průměrné ceně 2,30/
KWh.

Tak o dvou sazbách za distribuci jsem ještě neslyšel. Když mám výrobu za rok
větší než spotřebu, zavrhnul jsem virtuální baterii ČEZu a už jsem se
nezajímal o nic jiného, než o spot.

Anděl

"

Tak to mrkněte do ceníku, spousta lidí si říká kašlu na levný/drahý tarif
rozdíl je skoro žádný v silové elektřině, ale je tam velký rozdíl v
distribuci.

Aktuálně ČEZ  D25D silová vysoký/nízký stejná cena 4.791,60 Kč

A teď cena za distribuci vysoký tarif 2.137,60 Kč a nízký tarif 217,78 Kč

Zdeněk Aster