Re: Vodivé lepidlo

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 10 14:29:19 CET 2023

No to není můj projekt, já se jen snažím pomoct týpkovi, co se u nás v
softwarovém oddělení zmínil o tomto problému, když přišel z jiných důvodů:-)

Jinak je to samozřejmě dost loterie, když se najde něco, co vyhoví
elektricky i mechanicky, může se to klidně rozpadnout, až se na to
zblízka posvítí rentgenkou. Takovej teflon se zdá bejt super odolnej,
ale je to snad radiačně nejcitlivější materiál co existuje.

Obecně je to prostě součást přechodu od situace "vědcům stačí že to
někdy funguje" do "průmyslu vadí že to někdy nefunguje":-)

PH