Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Prosinec 9 21:05:11 CET 2023

Skvělý U akorát ho znám trochu užší, tohle je nějak optimisticky
zgeneralizováno.

Jště je třeba mít na paměti, že kapacita článků v sérii se liší u
slušných výrobců do 5% vzájemně a je nutno s tímto rozptylem počítat.