Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Prosinec 9 10:54:08 CET 2023

No jo, to by mě nas... Já mám zavrhovanou nabíječku k zahradní sekačce
FloraBest z Lidlu. Když se baterka vybije (obvykle je docela teplá,
sekačka jí dává docela záhul), tak nabíječka nejprve zapne ventilátorek
a ochladí ji. pak začne nabíjet a na konci udržuje baterku na cca 95%
(možná je to moc). Tak tam zůstává stále. Na jaře ji popadnu dám do
sekačky a funguje. Mám 2, ta první už je po 6ti letech horší, ale stále
funguje.

Martin Záruba