Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 8 10:55:54 CET 2023

Když jsem řešil balancer do koloběžky, tak mi taky vyšlo nejlepší mít u
každého článku procesor. Ty nový AVR choděj od malých napětí, takže k
tomu není potřeba nic, jen odpor nebo pojistka.

A komunikaci jsem z důvodu úspory místa zvolil průchozí přes všechny
procesory, kdy stačí oddělit kondíkama, protože rozdíl mezi sousedníma
se nikdy nemění tak rychle, aby to vadilo. Akorát na řídící desce je to
jinak, protože musí komunikovat s prvním i posledním.

Nakonec z toho ale sešlo, protože se ukázalo, že baterka jen celkově
zlenivěla, aniž by při cestě docházelo k přílišným poklesům na
jednotlivých článcích. Takže na jednu stranu mám k dispozici druhou
baterku na pokusy, ale závěr pokusů je, že aktivní balancer asi vůbec
nepotřebuju.

PH