Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Prosinec 8 09:32:39 CET 2023

Koukám, že volba udělat si vlastní měření nebyla až tak špatná. Já stále
hledal něco pro
16 článků a nakonec jsem nenašel nic z čeho by šli rozumě vyčítat data
(rozumě=nejlépe
MODBUS, žádný bluetooth), tak jsem si to postavil i když to vůbec není
ideální, a taky to
celkem žere to měření.
A na balancování jsou tam kondezátorové balancery, stejně to u Life nemá
význam kromě
krajních hodnot....

Zdeněk Aster