parovanie HCS301 was: vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Prosinec 8 08:10:26 CET 2023

Aha, takze ked aj kupim ovladac podobny/rovnaky, tak mi nepojde, pretoze
vyrobca tam dal iny kluc, cize bez sance. No parada. To aby som tie
existujuce ovladace chranil drzal v bavlnke (ale uz je neskoro, obidva
su rozbite a polepene).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.