Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Prosinec 8 08:09:50 CET 2023

Mě to bylo vysvětleno tak, že to TIGO , aby mohlo správně fungovat i když
není síť, je napájené z BackUp výstupu měniče a tím se baterka vybíjela,
protože panely  prakticky nic nedávaly.
Teď to po zásahu dodavatele  už asi 14 dní drží na 40%.
Pokud vím, tak k měniči Goodwe je k dispozici pouze tabulka registrů, které
se dají číst, nejde tam ale skoro nic nastavovat, jen to co umožní jejich
aplikace PV Master nebo SolarGo.
Čtení registrů využívám ,teď jsem dopsal program pro Arduino Mega, které
bude číst údaje o přetoku do sítě a zapínat a vypínat bojler a filtraci
bazénu.  Musel jsem to ale zatím odložit, FVE teď skoro nic nedává , natož
přetoky do sítě a bazén je stejně zazimovaný.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

pá 8. 12. 2023 v 0:22 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>