vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 15:41:20 CET 2023

Jinak je to dost mimo. Ale pokud ma doma clovek alarm jablotron a v aute
taky alarm od jablotronu.
Tak alarm v aute se umi chovat jako dalkovy ovladac a jdou tam
naprogramovat dva povely na dlouhe
bliknuti dalkovymi a dve kratke bliknuti. A on vysle povel alarmu do
domu to je fakt super funkce. Tim
pak lze sepnout rele co ovlada to svetlo.
Ale je mi jasne, ze to je dost mimo, ale malo kdo to tusi, ze to lze.

Zdenek Aster