Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 7 12:54:56 CET 2023

Ahoj,

  Bankovní aplikace se dá na rootnutý telefon nainstalovat bez problému.
Jenom se musí root pro tu bankovní aplikaci "skrýt". Mám to tak na
telefonu, 2 banky, a nijak neprotestují. Jediné, co se jim občas nelíbí
je, že tam mám nainstalovaný Tasker jako správce telefonu. Ale stačí
odkliknout, že se o to nemají starat, a fungují bez řečí ;-)

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Petr Zahradník: