RE: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Prosinec 6 18:02:21 CET 2023

Ano, ale není to až zase tak stará podmínka pokud si pamatuji asi 4 roky.
Taky se třeba řeší region, kde je telefon - měl jsem problém s aplikací od
Bank Of America.
Ale nakonec je to vždy o odpovědném chování uživatele.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: středa 6. prosince 2023 16:54
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Bankovní aplikace na rootnuté zařízení nesmí jít nainstalovat, tohle
pravidelně kontroluje a vyhodnocuje, jinak by neprošla certifikací. Je
testovaná nejen na toto, ale i na jiné útoky. A není toho málo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz