Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Prosinec 6 17:19:37 CET 2023

Já osobně taky používám interntové bankovnictví v PC a telefon jen pro
ověření ačkoliv mi už banka vnutila apku kompletního bankovnictví. Ale
nedávno jsem narazil na článek nějakého člověka který psal že by se
internetové bankovnictví mělo zakázat protože ho prý nelze dobře
zabezpečit. Aplikace v telefonu je prý bezpečnější. Nevím zda je to
pravda a zda byl ten člověk odborník nebo "odborník". Tvrdil že
šifrování v telefonu je neproniknutelné na rozdíl od internetového
bankovnictví. No nevím, stále mi ta 2fa autentizace přijde lepší. Nevím
ale o šifrování a kryptografii vůbec nic takže nevím co si o tom myslet.

Docela by mě zajímal názor na tuto věc od někoho kdo o tom opravdu něco
ví :-).

     Martin.

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.