Re: Powerbanka pro malý odběr

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Prosinec 6 17:09:14 CET 2023

Dobry den,
nektere power banky by meli jit upravit:
https://www.electronicsfaq.com/2014/10/replacing-current-sense-resistor-in.html

Ja jsem pred cas u jedne, ktere nesla nedestruktivne rozebrat pouzil jine
reseni. Potreboval jsem napajet Arduino a power banka se vzdy po 30s
vypnula. Tak jsem kazdych 29s na par milisekund pripojil odpor, ktery power
banku presvedcil, ze je stale odber. Sice to bylo hloupe reseni, ale
potreboval jsem to na rychlo a muj problem to tenkrat vyresilo.
Vlastne je to presne tohle:
http://dorkbotpdx.org/blog/paul/battery_pack_load/