Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

jurp jurp na volny.cz
Středa Prosinec 6 15:30:22 CET 2023

No jo. Sorry. Ja jsem ten zpatecknik co si nenechal vnutit potvrzovani
pres appku, a pouziva ty fujky nezabezpecene SMSky.
Takze jen prendam SIMku do druheho telefonu a jedu dal.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.