RE: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Prosinec 6 14:53:24 CET 2023

Soukromým telefonem 😊
Napadá mě jen nějaká sandbox app
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: středa 6. prosince 2023 13:36
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Ahoj,

Kdy6 u6 se tu nakousla ta bankovn9 aplikace. Mám situaci - spořka v minulosti připouštěla, že máš autorizační aplikaci na telefonu a přihlašuješ se v prohlážeči. Teď ruší autorizační aplikaci a nutí mne, abych si nainstaloval celé bankovnictví. To se mi nechce, protože telefon který používám považuji za nedůvěryhodný.
Tedy telefon mi dodal zaměstnavatel a pochopitelně na něm jsou jeho aplikace, které zvětšují bezpečnost (tak se dnes říká root-kitům, které reportují všechno co naharvestí někomu konkrétnímu). Dokud bylo rozpojené baankovnictví a ověřování, přišlo mi to přiměřeně jedno, ale jakmile bude vše v jednom na zařízení, kde má plnou kontrolu někdo jiný, přijde mi to poměrně nebezpečné.

Nevíte, jak se to dá řešit?