[OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

Středa Prosinec 6 11:13:54 CET 2023

Přátelé,

spadnul mi mobil a od té doby nejde displej (telefon jinak žije a dotyk
jde). Vyměnit displej se nevyplatí, je mu už pár let.

Otázka zní, jde nějak jednoduše přehrát komplet aplikace a nastavení do
nového android telefonu?

Když nevidím na displej, nemůžu nic potvrdit.

Můžu tam přes google nainstalovat nějakou aplikaci, ale to je tak všechno.

Data přes kabel stáhnout můžu, ale o to nejde. Líbilo by se mi stáhnout
všechno to nastavení a aplikace, abych to nemusel dělat ručně.

Pavel Kadečka.