vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 4 19:15:13 CET 2023

Pokud připustíš nízké zabezpečení (spíš žádné zabezpečení), tak to není
moc těžké. Koupíš přijímací modul na správné frekvenci (sázím na
433.92MHz --> https://vi.aliexpress.com/item/4001111023768.html )
Program pro čtení nezabezpečené čísti je tak na stránku pro PIC a na dvě
pro arduino.

Pro světlo u vchodu bych řekl, že je to až dost dobré.

Po pravdě bych vsadil korunu, že tento modul to bude realizovat rovnou a
že ti bude stačit doplnit relátko:
https://vi.aliexpress.com/item/33035355039.html
Případně je tam jako procesor nějakej padělek PIC12F629 a pro ten
existuje příklad keeloq přijímače (old version).