Jaky LTE modul?

Pondělí Prosinec 4 14:54:43 CET 2023

BG95M3 se mi zatim libi nejvic, ale znamena to, ze kdyz tam specifikuji
podporu LTE Cat M1/Cat NB2 , ze to asi teda nema normalni CAT 4 treba,
tak tam vrazim normalni SIM treba T-Mobile a pojede to na LTE a ne jen
na GPRS/EDGE?
Nebo je potreba nejaka specialni IoT SIM?
Ma to byt do mobilni aplikace pro sledovani polohy a dalsi komunikaci,
objemy dat nejsou velke ale zase ne uplne male, tzn. odhadem nejake MB
denne.