RE: OT: Android - samovolná instalace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Prosinec 4 07:55:50 CET 2023

Jestli sdílíte jeden Google účet, pak je to fíčura nikoliv bug. Mělo by to fungovat tak, že se vše (včetně aplikací) synchronizuje na všech mých zařízeních (telefon, tablet atd.). Účet patří osobě, nikoliv rodině. Tak je to koncipované.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, December 4, 2023 12:29 AM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Android - samovolná instalace

Dobrý den,

stala se nám taková věc. Pro ovládání měniče Goodwe mám starou aplikaci PV master a novou Solargo. Tak jsem nad tou novou nadával, že bez přístupu k fotkám nechodí, smazal jsem jí a nakonec jsem jí zase nainstaloval, protože co v té staré nejde, v nové chodí. Přítelkyně měla mobil zapnutý na stejné wifině, jako já. Chvíli po tom, co jsem si to nainstaloval, se jí objevila nainstalovaná i na jejím mobilu. Aniž by cokoliv instalovala. Nedokážu si to vysvětlit. Ten její mobil je teda můj starý, který má teď jako nouzovku po tom co svůj utopila ve vaně, než jí ježíšek najaký naježí. Tak jestli Číňan vyčuchal, že ten mobil patřil mě? Nebo co tohle mohlo způsobit? Pro mě je to úplná záhada.

Anděl