OT: Android - samovolná instalace

Pondělí Prosinec 4 00:29:26 CET 2023

Dobrý den,

stala se nám taková věc. Pro ovládání měniče Goodwe mám starou aplikaci
PV master a novou Solargo. Tak jsem nad tou novou nadával, že bez
přístupu k fotkám nechodí, smazal jsem jí a nakonec jsem jí zase
nainstaloval, protože co v té staré nejde, v nové chodí. Přítelkyně měla
mobil zapnutý na stejné wifině, jako já. Chvíli po tom, co jsem si to
nainstaloval, se jí objevila nainstalovaná i na jejím mobilu. Aniž by
cokoliv instalovala. Nedokážu si to vysvětlit. Ten její mobil je teda
můj starý, který má teď jako nouzovku po tom co svůj utopila ve vaně,
než jí ježíšek najaký naježí. Tak jestli Číňan vyčuchal, že ten mobil
patřil mě? Nebo co tohle mohlo způsobit? Pro mě je to úplná záhada.

Anděl