[OT] Jakou klimatizaci?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Prosinec 3 21:11:13 CET 2023

Papirove pro teploty -25stC jsou napr. od Sinclairu rada Terrel.
Vychazi tak o 30% draz vuci obycejnym modelum.
Nemam, ani v okoli mi nebeha. Jen referuji o co jsem zakopl pri hledani.
Jako chladivo se hodne rozmohla R32, u ktere podle narizeni nemaji byt
sroubovane spoje, ale pouze pajene stribrem. No comment.

JURP