ESP-NOW spolehlivost komunikace

Neděle Prosinec 3 11:12:09 CET 2023

Je to velmi jednoduche a lakave na pouziti, hral si s tim uz nekdo?

Funguje to skoro skvele, jen se ztraci sem tam pakety, asi 2-10%.  Nekdy
hodne casto, nekdy treba desitky sec. to bezi bez ztraty.

Je to zajimave, protoze to ma evidentne nejaky rezim potvrzovani, kdyz
je cilove zarizeni vypnute, pozna to a pri vysilani vrati chybu. Jinak
se na prijimacim zarizeni obcas paket ztrati, obcas ho to vysle
duplicitne (zopakuje) behem par desitek ms.

Ale ani v jednom pripade nehlasi ztratu. Zarizeni jsou vedle sebe, sila
signalu je luxusni.

Je to vlastnost WiFi, ze je to takto ztratove, nebo mam nakonec hledat
chybu ve svem  programu? Dalsich zdroju WiFi tu par je, kanaly jsem
zkousel ruzne i sirku pasma 20/40 ale vyznamny vliv jsem nepozoroval.