[OT] Jakou klimatizaci?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Prosinec 2 18:33:58 CET 2023

Nevím jak je to udělané, ale ty jednotky jsou na sobě závislé jen potud, že nemůže jedna topit a druhá chladit. Jinak se dají používat každá vnitřní zvlášť a neovlivňují se.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, 2 December, 2023 17:56
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Jakou klimatizaci?

Aha, tak to jsem si to představoval moc jednoduše.
Bral jsem to jako samostatné prvky, kde každý se stará o svou část práce.
Pokud je to provázané, tak to je potom nepříjemné.

Mně by stačily 2 vnitřní jednotky.
A nemusely by ani jet najednou.
Kdyby se tam daly strčit nějaké 3-cestné ventily a relátkem přepínat to řízení, tak by to naprosto vyhovělo.

Díky.
PL