Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Pátek Prosinec 1 09:31:03 CET 2023

Dobry den,

a nie len to hnusne kapitalisticke FTDI, ale aj dobre kapitalisticke
Prolific PL2303. Mam dva kable USB <-> RS232, ktore uz pod WIN nejdu, v
linuxe ano.

R.