Re: Ještě k solárům

wek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 31 23:03:49 CEST 2023

Nerozumiem energetike, ale napr. to dedinske 22kV/230V trafo vie ist aj opacne, nie? Trebars by to velke kulove krat sto mohlo niecomu aj vadit?

Ak ked to urcite nie je dovod na to HDO. Skor to, ze ak v nejakom modernom vodorovnom panelaku si ten solar nainstaluje vacsina obyvatelov a zasvieti slnko a napatie v lokalnej sieti vystreli na 300V tak sa zacnu diat veci...

wek