Printed - zelena maska??? :(

Čtvrtek Srpen 31 12:30:24 CEST 2023

Delame desky v Cine ;-)
U te masky asi bude zalezet na technologii, pro male serie asi
nepouzivaji sitotisk a je to spis nejaky leskly lak?
Pro info, JLC-PCB uz ma dost vyssi ceny u vsech nezelenych masek pro
ctyrvrstve desky, pro dvouvrstve zatim jednotna cena. Jsem zvedavy,
jestli se to zase nekdy zlepsi a maji ted treba jen mensi mnozstvi
zakazek? Dvouvrstvou desku ted treba vyrobili komplet za 1 den...