[OT] alternativni OS pro telefony

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 31 02:11:18 CEST 2023

To, co v clanku pisu, by nefungovalo, keby obaja nemali zapnutu "polohu"
a jej zdielanie. Neviem to posudit. Som posadnuty zaznamenavanim si
svojich vychadzok a vyletov, ale na to mam turistickeho garmina bez
akehokolvek pripojenia kamkolvek (okrem USB kabla vecer do pocitaca).
GPS v mobile, alebo teda "polohu" pouzivam minimalne a rozhodne mam
potlacene jej zdielanie.

miro