[OT] [OT^2] alternativni OS pro telefony

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 30 09:33:08 CEST 2023

Dobrý den,

Mě se líbilo, když vylezly Windows 10, jak se všichni rozčilovali, jak
je windows šmírujou. Ale že to dělaly telefony s Androidem už daleko
předtím, a v daleko větším rozsahu, nad tím se nikdo nepozastavoval,
protože to nebylo tak okaté. To, jak šmírujou telefony  teď, si asi ani
nikdo nedovede představit. A posloucht tě může dneska i televize.
Je fakt, že se mi také občas stává, že se o něčem bavíme s telefonem v
kapse, a najednou na mě začnou vyskakovat reklamy na to téma. A to mám
reklamy v telefonu zakázané přes AdAway.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora