[OT] alternativni OS pro telefony

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Srpen 29 13:02:12 CEST 2023

před rokem jsem to řešil (když jsem si vybíral telefon), a výstupem
"průzkumu trhu" bylo, že pro low-end telefony se to zřejmě nikomu nevyplatí
dělat...

přijde mi, že typičtí autoři jsou vývojáři, co si pro svůj telefon pro
radost či z frustrace nad obsahem factory image vytvoří vlastní sestavení
Androidu..

když se člověk koukne na množství kódu a konfigurací, které jsou pro
podporu specifického zařízení přidat - třeba zde:
https://github.com/LineageOS/android_device_samsung_a52sxq - tak je vlastně
cena low-end telefonu v porovnání s cenou práce člověka co tohle umí udělat
téměř zanedbatelná...

JD