Re: UPS a FVE bez papírů a legálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 27 22:11:06 CEST 2023

Tak chyba. To by byl špatný postup.

Nedávno se tady psalo, že aby mohl uživatel používat spotové ceny,
potřebuje 4Q elektroměr.
Ale ten dostane jen za peníze.
Pokud ovšem tu UPS bude distributor považovat za mikrozdroj, tak by Vám
měl ten 4Q elektroměr nainstalovat.
Tak jestli to nakonec není nejlevnější možnost, jak k takovému
elektroměru přijít.

PL