Re: soláry - info

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Srpen 26 23:15:23 CEST 2023

Já ještě jako student za totáče sháněl plutonium...Naštěstí mi to
rozmluvili dřív, než jsem se dostal do basy, dokonce jsem se o tom tehdy
bavil i s jedním tajným.

S tou výhodností prodeje vlastní elektřiny bych to neviděl tak růžově,
panely sice amortizuje pouze čas od výroby, ale měnič je amortizován i
svým výkonem a pokud vám pojede na plno, přežije tak dobu záruky.

Fotovoltaiku doma nelze chápat jako výdělečný podnik, ale jako zajištění
EKO limitů které přijdou za pár let a to že máte určitou míru
nezávislosti na německé ruce našeho vypínače. Vždy bude ztrátová, resp.
za minulých cen elektřiny. To za kolik bude el za pár let, ví akorát
plánovači pozemského osudu a ti mají hlavu v Londýně.